Subject: Tehniliste tingimuste taotlus (Tartu vallas Raadi alevis asuva Idaringtee, Kõrveküla-Tartu tee ja Koidutähe tänava vahelise ala projekt) T2403
From: "Aigar Reimann" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Fri, 9 Feb 2024 12:23:50 +0200

Tere!

Landverk OÜ koostab Piibeleht Arendus OÜ tellimusel detailplaneeringule
vastavat terviklikku (tänavad, tehnovõrgud, kommunikatsioonid) projekti
„Tartu vallas Raadi alevis asuva Idaringtee, Kõrveküla-Tartu tee ja
Koidutähe tänava vahelise ala projekt“. Töö nr T2403.

Palume väljastada projekteerimistöödele tehnilised tingimused.
Lähteandmetega (st. detailplaneering ja geodeetiline alusplaan) on
võimalik tutvuda aadressilt:
https://www.dropbox.com/scl/fo/v6scum2dt18p7wn0x169v/h?rlkey=yalz2boqgqot4
64mkprbcxib4
<https://www.dropbox.com/scl/fo/v6scum2dt18p7wn0x169v/h?rlkey=yalz2boqgqot
464mkprbcxib4&dl=0> &dl=0

Vajadusel jagame täpsustavat informatsiooni.

Lugupidamisega

Aigar Reimann

projektijuht

+372 5373 1431

 <http://www.landverk.ee/> www.landverk.ee